سوزن ها و پارچه ها و چرخ های خیاطی ، امید به زندگی را در دل

سوزن ها و پارچه ها و چرخ های خیاطی ، امید به زندگی را در دل خانوارها به هم دوخت است

خانم اشرف ایزدی، کارآفرین در عرصه دوزندگی وخیاطی در شهرستان سنخواست استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار" منهای نفت" گفت: در ابتدا ایجاد کارگاه مبلغ 50میلیون تومان بوده است که با هزینه شخصی این کارگاه را ایجاد کردم وکارگاه وجود نداشتم اما در حال حاضر اندازه کارگاه حدود 60متر مربع می باشدکه در این بازه زمانی افراد شاغل در کار گاه یک نفر به صورت مستقیم و2نفر به صورت غیر مستقیم بود است در حال حاضر 2نفر به صورت مستقیم و 4نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند.

خانم اشرف ایزدی، کارآفرین در عرصه  دوزندگی وخیاطی در شهرستان سنخواست استان خراسان شمالی  در گفتگو با خبرنگار" منهای نفت" گفت: در ابتدا ایجاد کارگاه مبلغ 50میلیون تومان بوده است که با هزینه شخصی این کارگاه را ایجاد کردم وکارگاه وجود نداشتم اما در حال حاضر اندازه کارگاه حدود 60متر مربع می باشدکه در این بازه زمانی افراد شاغل در کار گاه یک نفر به صورت مستقیم و2نفر به صورت غیر مستقیم بود است در حال حاضر 2نفر به صورت مستقیم و 4نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند.

خانم اشرف ایزدی با اشاره به ظرفیت صندوق های قرض الحسنه در مناطق کم برخوردار و محروم و روستایی گفت:در سال1397 مهم ترین هدف از تاسیس صندوق قرض الحسنه حمایت از اقشار کم برخوردار و محروم و در کنار آن مردم یاری و پرداخت وام هایی با سود کمتر و حمایت از کارگاه های اشتغالزایی و کارآفرینی است .

سوزن ها و پارچه ها، چرخ های خیاطی زندگی را در دل خانوارها به هم دوخت می کنند.

وی اشاره به تولیدات کارگاه پرداختند:در کارگاه تولیدی دوزندگی و خیاطی دوخت سرویس آشپزخانه وراسته دوزی به غیر از لباس ، بافتنی های ملزومات منزل ،ملزومات سرویس راحتی (مبلمان و صندلی ها)و بافتنی های تزینات خودرو تولید می شود.

وی گفت: هدف از ایجادکارگاه تشکیل این بوده است که آموزش و تربیت هنرجویان و زنان نان آور خانواده بوده است که به عنوان یک کارگاه الگو موفق در منطقه باشد که تا بتواند اثرات موثر در چرخه اقتصاد منطقه و محله داشته باشد .

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی بوجود آمده برای سرپرستان خانوار این گونه فعالیت ها می تواند در جهت حمایت از مشاغل خرد خانگی و اقتصادی مقاومتی که از تاکیدان مقام معظم رهبری نیز می باشد با حمایت های ارگان های مربوط و تخصیص اعتبارات با سود کم در اختیار تولید کنندگان قرار بدهند تا تولیدکنندگان بتوانند محصول نهایی خود با بهترین کیفبت به بازار های داخلی و خارج استان و خارج کشور ارسال کنند.

سوزن ها و پارچه ها، چرخ های خیاطی زندگی را در دل خانوارها به هم دوخت می کنند.

ایزدی در مورد کسب و کارخود گفت: ما محصولات تولیدی خود را در بازار های محلی و شهرستانی،استانی و در فضای مجازی به فروش می رسانیم با توجه به این که امروزه با وجود فضای مجازی تنوع کالاها زیاد شد است و از طرفی ذائقه عموم مردم تنوع پذیر است و ما در تلاش هستم تا بتوانیم محصولات با کیفبت  وبا سود کم و بروز تولید کنیم که تا در بازارهای رقابت بین تولیدی ها استان و کشور یک  جنس با کیفیت و در تنوع های مختلف به بازار عرضه کینم.

در پایان خانم ایزدی توصیه به جوانان گفت:برای شروع فعالیت های اقتصاد ریسک پذیر باشند و با امید و توکل به خداوند، فعالیت های اقتصادی را شروع کننده و صرفا پشت میز نشینی نیست و می توان با مشاغل خرد خانگی اشتغالزایی شود و رزق و روزی حلال را کسب کنند .

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.